استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

باشگاه فوتبال رئال مادريد با نوجوان 11 ساله آمريکايي قرارداد امضا کرد.


 مسئولان رئال اعلام کردند جاشوا پينادات نوجواني که مهارت فوق العاده گلزني در رده سني خود را دارد به آکادمي باشگاه وارد مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پينادات قبلا براي مدت کوتاهي در آکادمي هر دو باشگاه رئال مادريد و بارسلونا حضور يافته و تمرين کرده است. پينادات اولين بازيکن آمريکايي است که به تيم رئال مادريد راه پيدا مي کند.

وي قرار است از ماه سپتامبر در آکادمي رئال حاضر شود. اين آکادمي در گذشته بازيکناني چون ايکر کاسياس، گوتي و رائول گونسالس را تربيت کرده است.

تيم فوتبال رئال مادريد با 5 گل مقابل مايورکا به برتري رسيد.


 در ادامه مسابقات از هفته بيست و هشتم لاليگا اسپانيا 3 بازي برگزار شد که در مهم‌ترين مسابقه تيم فوتبال رئال مادريد در ورزشگاه سانتياگو برنابئو ميزبان مايورکا بود که اين بازي در پايان با نتيجه 5 بر 2 به سود قوهاي سپيد خاتمه يافت.

گل اول مايورکا خيلي زود و در دقيقه 6 توسط ان‌سو به ثمر رسيد اما هيگواين در دقيقه 15 بازي را به تساوي کشاند، اما اين پايان کار نبود و آلفارو در دقيقه 21 باز هم مايورکا را 2 بر يک پيش انداخت و نيمه اول با همين نتيجه به پايان رسيد.

در نيمه دوم و در دقيقه 52 رونالدو بازي را به تساوي کشاند و 2 دقيقه بعد مودريچ با شوتي ديدني دروازه مايورکا را گشود تا رئال 3 بر 2 پيش افتد، دقيقه 57 هم هيگواين گل دوم خود و گل چهارم رئال را زد تا بازي 4 بر 2 به سود رئال شود و در نهايت بنزما در دقيقه 90 گل پنجم را زد تا بازي با نتيجه 5 بر 2 به سود رئال مادريد پايان يابد.

در 2 ديدار ديگر نيز نتايج زير به دست آمد:

ختافه 1 اتلتيک بيلبائو 0

رئال سوسيداد 4 وايادوليد 1

در جدول رده بندي لاليگا اسپانيا تيم فوتبال بارسلونا با 71 امتياز صدرنشين است.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان